שיקולים בהפקת חתונה בשטח פתוח

Posted in מאמרים - 25 באוקטובר 2018 - 0 Comment

רוצים להגשים חלום ולהפיק את החתונה שלכם בשטח? רגע לפני שאתם מתחילים כדאי שתתייעצו עם מקצוענים בנושא, מכיוון שחתונה בשטח אינה עניין של מה בכך. חברת חוצות הכפר מפיקה חתונות בשטח כבר כשלוש עשרה שנה במגוון שטחים טבעיים, פתוחים ובתוליים כמו שדות, מטעי פרי או כרמים. זאת באופן מקצועי ויסודי מבלי להשאיר דבר ליד המקרה, ומתוך התאמה מלאה לרצונות ולצרכים שלכם ולאופי האירוע.

להתחתן בשטח פתוח

בעבר חתונות התקיימו בעיקר במקומות מסודרים ייעודיים לכך, כמו אולמות וגני אירועים. אולם בשנים האחרונות רבים מבקשים לצאת מהשבלונה ולהפיק חתונה אחרת המבטאת טוב יותר את אישיותם ומקורות השראתם. המגמה הובילה זוגות רבים לבחור להתחתן בטבע בשטח פתוח. יחד עם זאת, חשוב להבין שלמרות הרומנטיקה, שטח פתוח כמו שטח חקלאי אינו מיועד להפקת אירועים בהיותו נטול תשתיות רלוונטיות. לכן בחירה בהפקת חתונה בשטח פתוח אינה עניין של מה בכך וחשוב לבצעה עם גורם מקצועי ומנוסה כחברתנו, המסוגל להפוך שטח ריק למתחם אירועים.

שיקולים בתכנון חתונה בשטח

בעת תכנון של חתונה בשטח יש שורת שיקולים שצריך לקחת בחשבון, במטרה שתזכו באירוע שבאמת עונה על חלומותיכם:

למידע נוסף לחצו כאן

להפקת חתונה בשטח פתוח

להפקת חתונה בשטח פתוח, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חוצות הכפר שבמושב קדרון בטלפון 052-876-6660 או במייל tsoofarm@gmail.com.