מה דעתכם על חתונה בצהריים בטבע?

Posted in מאמרים - 25 באוקטובר 2018 - 0 Comment

להורים שלכם לא נוח בחמישי בערב, ואתם לא רוצים חתונה בשאר ערבי השבוע? מה דעתכם לשנות כיוון ולתכנן חתונה בצהריים ביום שישי או בכל יום אחר, בשטח פתוח וטבעי, במטע או בכרם? כל זאת עם הפקה מקצועית ומלאה ואווירה קסומה וייחודית.

מועד שנוח ומתאים לכולם

מי אמר שחתונה חייבת להתקיים בסוף היום, בשעות הערב כשכולם כבר עייפים ומותשים? מי אמר שאי אפשר אחרת ושלא ניתן להתחתן גם בשעות היום? למעשה, אף אחד לא אמר זאת ובאמת יותר ויותר זוגות מתחילים להפנים את העובדה ובוחרים להתחתן בצהריים, שעות הרבה יותר הגיונית, נוחות ומתאימות לכולם. בין היתר, עריכת חתונה ביום שישי בצהריים מתאימה למבוגרים באורחים שבתשע בערב כבר חשים צורך עז לשכב במיטה. כמו כן, שעה זו מעולה למשפחות עם ילדים קטנים, כי בה הילדים ערניים ויכולים להתרוצץ בחופשיות בשטח הפתוח. זאת לעומת שעות הערב שבהן הילדים כבר עייפים ומחילים להציק להורים. ואם נודה על האמת, חתונה בצהריים יכולה להתאים גם לכם הזוג המתחתן, כי היא מקצרת את משכו של היום החשוב אך המתיש הזה, ואפשר לסיימו בשעה סבירה להמשך בילוי ביחד עם או בלי חברים.

חתונה טבעית ואותנטית

הבחירה לקיים חתונת צהריים עם חברתנו תעניק לכם מאורע טבעי ואותנטי. זו חתונה שבה אור השמש יחליף את נורות הלד, כיפת שמים כחולים תחליף את תקרת האולם, אוויר טבעי יחליף את המזגן ועצי פרי או גפנים יחליפו עציצים מפלסטיק. במלים אחרות, חתונה בשעות צהריים בטבע תספק לכם את התפאורה המפוארת והמרשימה ביותר שאפשר לבקש עבור טקס החופה והקידושין שלכם.

חתונה חופשית ומשוחררת

חתונות ביום שישי בצהריים מתאימות גם למי שמבקש אירוע פחות מחויט ורשמי. הבחירה הזו מאפשרת יצירת אווירה יותר משוחררת ושמחה עם ביגוד קליל וזורם, שמלת כלה כפרית וחתן שאינו מעונב. האווירה משפיעה לא רק על הביגוד אלא על כלל האנרגיה במקום והופכת אותה להרבה יותר נעימה, עליזה וקלילה.

להזמנת חתונה בצהריים

למידע נוסף לחצו כאן

להזמנת חתונת צהריים בטבע, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חוצות הכפר שבמושב קדרון בטלפון 052-876-6660 או במייל tsoofarm@gmail.com.