על הפקת חתונה בסגנון כפרי

Posted in מאמרים - 25 באוקטובר 2018 - 0 Comment

חוצות הכפר תפיק לכם חתונה כפרית במלוא מובן המילה, עם לוקיישן מושלם בשטח פתוח וטבעי בין כרמים או מטעי פרי. אנו ניצור מתחם מושקע ומעוצב על כל פרטיו עם פתרונות מתקדמים ויעלים לכל צרכי ותשתיות האירוע. אז מה זה בדיוק חתונה בסגנון כפרי ואיך היא תבוא לידי ביטוי? קראו את המאמר הבא.

 מה זה אומר חתונה בסגנון כפרי?

חתונה כפרית משמעותה חתונה המתקיימת באווירה כמה שיותר טבעית ונעימה. מעצם ההגדרה המקום האותנטי ביותר לקיימה יהיה בטבע, תחת כיפת השמים. כך לא תצטרו לעצב את המקום באווירה טבעית מכיוון שהוא כבר כזה, עם שמים כחולים, אוויר צלול, ניחוחות של טבע, ציוץ ציפורים ורחשי העלים ומגע מלטף של הרוח.

חתונה כפרית מפנקת ונעימה

לצד עריכת האירוע בטבע, חתונה כפרית גם נדרשת לספק מתחם נעים ונוח במיוחד. את הדרישות אנו נספק בהתאם להעדפות שלכם עם מתחם מיושר ונקי, חנייה מוסדרת וקרובה, שירותים מפוארים ונגישים, שולחנות וכיסאות מעוצבים ונוחים, פינות הסבה מפנקות, פתרונות קירוי והצללה במידת הצורך, ועוד.

שמלות כלה כפריות

מלבד המקום עצמו, חתונה בסגנון כפרי גם יכולה להתבטא בבגדים שילבשו הכלה והחתן. שמלת כלה כפרית לרוב תהיה שמלה בסגנון בוהו שיק, רומנטית, רכה, אוורירית, מתנפנפת, נעימה וגם נוחה. כל זאת בשילוב שיער פזור או אסוף ברישול, ואיפור עדין וטבעי בגוונים בהירים. לצד הכלה, תלבושת החתן יכולה להיות פחות מחויטת עם מכנסים וחולצה משוחררים בשילוב של וסט, מקטורן קליל, כובע אופנתי וכו'.

האוכל בחתונה כפרית

חתונה כפרית מציעה תפריט מגוון ועשיר שופע טעמים, צבעים ובריאות, המתאים גם לצמחונים וטבעונים. התפריט כולל בין היתר לחמים מדגנים מלאים, שלל סלטים טריים מכל סוגי הירקות, פינגר פוד, פשטידות מהבילות, קדרות בשר או ירקות וכו'. כמו כן, ארוחה כפרית הולכת נפלא עם יינות לבנים, אדומים או מותססים, או עם קוקטיילים מרעננים ואף עם כוסות בירות שופעות קצף.

למידע נוסף לחצו כאן

חתונה בסגנון כפרי

להזמנת עיצוב חתונה בסגנון כפרי ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חוצות הכפר שבמושב קדרון בטלפון 052-876-6660 או במייל tsoofarm@gmail.com.