הפקה נכונה של חתונה במקום מיוחד

Posted in מאמרים - 25 באוקטובר 2018 - 0 Comment

עבור זוגות רבים, אחת ההחלטות החשובות בחתונה עוסקת במקום שבו היא תיערך. החלטה זו תשפיע רבות על איכות, אופי והאווירה באירוע. עם חברת חוצות הכפר תזכו חתונה במקום מיוחד בשטחי טבע פתוחים, מטעי פרי או כרמים, העושים את כל ההבדל. יחד עם זאת, יש לזכור כי הפקת חתונה במקום מיוחד דורשת גם יכולות מקצועיות מתאימות.

לוקיישן מיוחד

בחירה באחד מהלוקיישנים של חברתנו, בשטח של מאות דונמים חקלאיים פתוחים, עם מטעי פרי, כרמים ושדות, תעניק לכם מתחם מיוחד במינו לחתונה. מדובר במקומות טבעיים ובתוליים, נטולי תשתיות, שהטבע העוטף אותם מכתיב את האווירה השורה בהם. זוהי אווירה טבעית וקסומה שאין יותר אותנטית ומרשימה ממנה.

מקום מיוחד עם הפקה מקצועית

חשוב להבין כי הפקת מקומות מיוחדים לחתונה קטנה בטבע איננה פרויקט פשוט, ולכן מומלץ לבצעה רק עם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. הניסיון והידע מאפשרים לנו ארגן את כל צרכי האירוע תוך התחשבות בכל פרמטר שיכול להשפיע עליו, בין אם תנאי השטח, מזג האוויר וכו'. כמו כן, גישה מקצועית זו לא מותירה דבר ליד המקרה ומבטיחה מענה שלם וביטוי מושלם של הקונספט המבוקש. בנוסף, הידע המקצועי מאפשר לנו להתמודד בהצלחה עם כל גודל של אירוע וכל רמת מורכבות של הפקה, החל מחתונה אינטימית ועד לאירוע כפרי עם מאות משתתפים.

מקום מיוחד קרוב למרכז

לצד הרצון ליצור חתונה מיוחדת בטבע, חשוב גם להתחשב באורחים ולא לאתגר אותם עם מקומות יותר מידי רחוקים או לא נגישים. האתגר יגרום למוזמנים רבים שלא להגיע וגם ייזכר בקרב רבים כאירוע שדרש מהם יתר מידי השקעה של זמן ונסיעות. בחירה בחברתנו תפתור את הבעיה כי השטחים הפתוחים המוצעים על ידינו שוכנים בסמוך למושב קדרון, במרחק של עשרים וחמש דקות נסיעה מתל אביב. בנוסף, אנו נדאג לארגן חניה מסודרת וקרובה למקום האירוע ונוודא ששכל מתחמיו יהיו נגישים ונוחים לכולם.

למידע נוסף לחצו כאן

הפקת חתונה במקום מיוחד

להפקת חתונת במקום מיוחד בטבע ולקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חוצות הכפר שבמושב קדרון בטלפון 052-876-6660 או במייל tsoofarm@gmail.com.