למה יש כל כך הרבה המלצות על חתונה בשישי בצהריים בטבע

Posted in מאמרים - 25 באוקטובר 2018 - 0 Comment

כל משמתכנן חתונה ובוחן מגמות וטרנדים שונים בענף, בוודאי כבר שמע הרבה חתונה בשישי בצהריים המלצות בטבע. מדובר בחתונות יום עליזות במיוחד כפי שחוצות הכפר ממושב קדרון מפיקה, עם אווירה קסומה ואינספור אפשרויות לארגון אירוע ייחודי, משמח ומרגש.

חתונות של אור

אחת הסיבות העיקריות שבגללן מקבלות חתונות שישי בצהריים המלצות רבות כל כך, היא שמדובר בחתונה המתקיימת בשעות האור. כלומר, האירוע נצבע באופן טבעי בצבעים חמים, בהירים ושמחים, ההופכים את כל החתונה להרבה יותר עליזה ואופטימית. העליזות ניכרת גם בהיותם של אירועי יום הרבה פחות מחייבים ורשמיים, מלאים בשיק ושלל אפשרויות קונספט.

כי לכולם יש הרבה יותר מרץ

סיבה נוספת שהופכת חתונת שישי צהריים המלצות לכל כך מבוקשות, היא העובדה שהאורחים שלכם מגיעים לאירוע הרבה יותר ערניים ומלאי מרץ מאשר באירוע המתקיים בשעות הערב והחשכה. האורחים מתעוררים ביום החופשי שלהם, מתארגנים ללא לחץ לחתונה ומגיעים בשעה סבירה, נטולת פקקים, כשהם מלאי אנרגיה ובידיעה שיש להם עוד את כל ערב שישי ויום שבת לנוח.

אירוע ייחודי ומפנק

חתונה בשישי בצהריים גם מהווה הזדמנות נהדרת לתכנן אירוע מעוצב עם קונספט מיוחד. כלומר, אירוע המקבל השראה מהטבע העוטף אותו ומהאור הטבעי, ויכול לשלב שלל רעיונות כדוגמת חתונה כפרית, חתונת הוואי, חתונת יריד, חתונת אביב או סתיו ועוד. בנוסף, ביום זה תוכלו לפנק את מוזמני האירוע במתנות קטנות ומשמחות כמו חלות מתוקות, זר פרחים קטן, מניפות או כובעים מעוצבים מקש.

ארוחות קלילות וטעימות

יתרון נוסף שיש לחתונה בשישי בצהריים הוא היותה מתאימה לתפריט אחר, שיכול להיות הרבה יותר קליל וזורם עם הרבה בירות מהחבית או קוקטיילים מרעננים. התפריט יכול להיות מצד אחד על טהרת הצמחונות או הטבעונות עם שפע של סלטים, מאפים, ופשטידות טעימות, ומנגד תוכלו ליהנות ממקום ושעה מושלמים לחתונת ברביקיו עם נתחי בשר עסיסיים.

לחתונה בשישי בצהריים

למידע נוסף לחצו כאן

להזמנת חתונת בשיש בצהריים בטבע, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חוצות הכפר שבמושב קדרון בטלפון 052-876-6660 או במייל tsoofarm@gmail.com.