בחירת מקום לחתונה בטבע

Posted in מאמרים - 25 באוקטובר 2018 - 0 Comment

מחפשים מקומות לחתונה בטבע? עם חברת חוצות הכפר הפועלת במושב קדרון בשטח של מאות דונמים, תוכלו לבחור במגוון לוקיישנים בשטחים פתוחים בטבע עבור החתונה שלכם. בין אם מדובר על חתונה במטע פירות, בכרם או בשדה אנו נגשים את חלומכם על הצד הטוב, המוצלח והקסום ביותר.

חתונה במטע מוריק ומוצל

בחירה בחתונה בתוך מטע תעניק לכם אירוע קסום במיוחד, הטובל בתוך הטבע ומעוצב על ידי צורות וצללים שיוצרים העצים. מטעים מהווים בחירה מעולה למי שמבקש להתחתן בשעות היום החמות בהעניקם שטח מוצל ונעים לאירוע. כמו כן, בכל עונה בשנה המטע מציג תפאורה שונה וייחודית, בין אם כעצים ירוקים, עצים בשיא פריחתם, עצים נושאי פרי או עצים בשלכת.

חתונה בשדה פתוח

חתונה בשדה פתוח עם קו אופק הנפרש למרחקים ומתחבר לכיפת שמים מרהיבה, מהווה לוקיישן מועדף על ידי זוגות רבים. הוא מתאים למי שאוהב הרבה מרחב ומחובר לנוף המופשט של השדות. יחד עם זאת, גם נוף של שדות משתנה בין עונות השנה משדות ירוקים עם ניצני צמחים, לשדות חרושים עם רגבי אדמה בגווני שוקולד, ועד לשדות פוריים שופעי צמחייה. כמו כן, בשעות היום חתונה בשדות מתאימה לעונות המעבר הקרירות, ואילו בשעות הערב היא מעולה לחתונה קיצית עליזה במיוחד.

חתונה קסומה בכרם

מקום לחתונה בטבע יכול להיות גם כרם ענבים, המעניק תחושה פתוחה ונעימה באווירת חבל טוסקנה. החתונה מוקפת בשורות של גפנים המציגים את פאר יצירת הטבע בקווים של ירוק המתמזגים עם כחול שמים. כך שבחירה בכרם תעניק לכם שילוב מושלם בין מתחם ירוק וצמחוני למרחב פתוח ואוורירי. חתונות בכרמים ניתן לקיים בשעות היום בחורף ובעונות המעבר ובקיץ בשעות הערב.

ייעוץ מקצועי בבחירת מקום לחתונה

אם אתם מתלבטים מהו המקום הטוב ביותר לעריכת החתונה שלכם, אנו נשמח לעזור לכם בהתלבטות. אנו נקשיב לרצונות, לחלומות ולצרכים שלכם, לאופי ולאווירה המבוקשים, למספר המוזמנים, מועד האירוע וכו'. על פי נתונים אלו נתאר בפניכם את המאפיינים והיתרונות של כל לוקיישן וביחד נבחר במקום המושלם עבורכם.
למידע נוסף לחצו כאן

למקום לחתונה בטבע

לבחירת מקום לחתונה בטבע, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חוצות הכפר שבמושב קדרון בטלפון 052-876-6660 או במייל tsoofarm@gmail.com.