למה חתונות שישי בצהריים כל כך מבוקשות

Posted in מאמרים - 25 באוקטובר 2018 - 0 Comment

לאחרונה יותר ויותר זוגות מעדיפים חתונה בשישי בצהריים. עם חוצות הכפר תיהנו מחתונה שתופק תחת כיפת השמים בשטחים פתוחים טבעיים, כמו כרם או מטע של עצי פרי, אשר כל פרט בה יאורגן באופן מקצוע ומדיוק בהתאם לבקשות, לדרישות ולצרכים שלכם. על הסיבות לביקוש אחר חתונה שישי צהריים שאנו מארגנים תוכלו לקרוא להלן.

כי זה פשוט מושלם!

אין ספק כי חתונה בשישי צהריים תעניק לכם מועד מושלם לאירוע בטבע, במיוחד אם הוא מתקיים בעונת המעבר או בחורף. בשעות אלו של היום הטבע ייפרס בפניכם במלוא זוהרו והוא יעניק תפאורה שאין מושלמת ממנה לאירוע שלכם. התפאורה מורכבת מכיפת שמים תכולה, עצי מטעים מצלילים או כרמים קסומים, ואין טובה ממנה כדי להביע את אצילות, יופיו וייחודו של מעמד חתונתכם. כמובן שהיא גם תותיר אחריה שלל תמונות מרהיבות למזכרת.

כי אתם אוהבים להיות מיוחדים

אם אתם אוהבים להיות מיוחדים ורוצים להפתיע עם חתונה אחרת, שונה מהמקובל, הפקת חתונה שהיא גם בשעות היום וגם בטבע תספק מענה מצוין. חתונה כזאת תהווה חידוש מרענן לרבים מהאורחים ותישאר חרוטה בזיכרונם כחוויה ייחודית ומהנה. ואם אתם רוצים לשנות לגמרי סדרי עולם, חתונה בצהריים יכולה בהחלט להתנהל כחתונה הפוכה המתחילה בארוחה ומסתיימת בחופה וריקודים.

כי זה יותר פשוט וזול

במרבית המקרים הפקת חתונת שישי בצהריים יותר פשוטה משעות החשיכה מכיוון שאינה נדרשת בפתרונות תאורה עבור האירוע המתקיים בטבע, וכך היא חוסכת בכמות הגנראטורים ומורכבות הפריסה בשטח. כפועל יוצא מכך קטנות הוצאות החתונה שלכם.

כי זה הרבה יותר נוח

אן נודה על האמת, לא כולנו חיות לילה ולא כולנו יכולים להישאר ערניים לתוך השעות הקטנות. הדבר נכון במיוחד לאורחים היותר מבוגרים שמגיעים לאירוע וגם למשפחות עם ילדים קטנים. לכן, אם אתם רוצים שכולם יוכלו להגיע לחתונה שלכם ויישארו עד סופה, יום שישי בצהריים הינו מועד שנוח לכולם. הדבר נכון גם עבורכם, הזוג המתחתן, שבמקום לסחוב את ההתרגשות המתישה עד סוף היום יוכל לפרוק אותה כבר בשעות הצהריים.

למידע נוסף לחצו כאן

חתונת שישי בצהריים

להזמנת חתונת שישי צהריים הטבע, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חוצות הכפר שבמושב קדרון בטלפון 052-876-6660 או במייל tsoofarm@gmail.com.