תכנון אירועי קונספט מיוחדים בטבע

Posted in מאמרים - 23 בינואר 2019 - 0 Comment

חשובים על אירוע קונספט? כדאי שתכירו את חברת חוצות הכפר המתמחה בהפקת אירועי קונספט בטבע. לחברה הפועלת בשוק כבר יותר מעשור יש את כל הכלים לתכנון והפקת אירוע באופן מקצועי ומדויק, החל עם עיצוב אירועי קונספט, דרך בניית המתחם בטבע ועד לארגון כל צרכיו לרבות חשמל, תאורה, שירותים חנייה, פינות הסבה, חופה וכו'.

למידע נוסף לחצו כאן

כמו כן, צוות החברה ישמח לסייע לכם בבחירת הקונספט המתאים ביותר לכם ולאירוע שאתם מתכננים, בין אם מדובר אירוע פרטי, או עסקי, גדול או קטן, בתקציב מותרות או בתקציב מוגבל.

 

מה זה אומר – אירוע קונספט?

 בחירה נכונה של קונספט

 

בחירת קונספט לאירוע נדרשת לרוב בסיבה או במטרה המצדיקות התמקדות בנושא מסוים. כך למשל, הקונספט יכול להיות נושא קרוב ללב בעלי השמחה או האורחים. כמו כן הוא יכול להיות נושא מותאם למטרת האירוע שתורם לקידומו. מעבר לכך, יש לזכור כי בחירת הקונספט משפיעה על כל מאפייני האירוע, מסוג מוסיקה ועד למנות בתפריט. לכן יש לשקול בקפידה איזה קונספט באמת יתאים לאירוע הבא שלכם ולקהל המוזמנים, על מנת שייזכר כחוויה ייחודית וחיובית.

 

רעיונות לקונספטים לאירועים מיוחדים בטבע

במידה ואתם מתלבטים אודות קונספט לאירוע הבא שלכם, לפניכם מספר רעיונות מיוחדים שיתכן שאחד מהם יהיה נכון עבורכם. למשל, תוכלו לבחור בקונספט של אירוע תקופתי המתמקד במאפייניה של תקופה מסוימת כמו שנות השבעים, שנות השמונים, תקופת הרנסנס או ימי הביניים. כמו כן תוכלו לבחור באירוע הממוקד במנהגי עדה או מדינה מסוימת, כמו בסגנון מרוקאי, מקסיקני, צרפתי, ים תיכוני, אמריקאי וכו'. למעשה יש אינספור רעיונות לקונספט עבור אירועים, כגון אירוע שמימי, אירוע בהשראת סרטי מדע בדיוני או גיבורי על, נשף תחפושות, אירוע בשחור לבן, בחזרה לילדות, המערב הפרוע, אירוע אביב, מסיבת קיץ ועוד.

 

הפקת אירוע קונספט בטבע

 

להפקת אירועי קונספט בטבע ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חוצות הכפר שבמושב קדרון בטלפון 052-876-6660 או במייל tsoofarm@gmail.com.