מתמחים בהפקת אירועים בטבע

Posted in מאמרים - 23 בינואר 2019 - 0 Comment

חולמים לערוך את האירוע הבא שלכם בטבע? עם חוצות בכפר תזכו לעשות הפקות אירועים בטבע ברמה גבוהה ביותר. מדובר בחברה ותיקה ומוערכת השוכנת במושב קדרון, שהוקמה על ידי קבוצת חקלאים החיים ונושמים טבע. החברה פועלת בתחום כבר מעל לעשור עם מודל עסקי המשלב חקלאות בת קיימא יחד עם תיירות, ומפיקה במגוון רחב של שטחי חקלאות אירועים מושקעים וייחודיים בטבע.

 

אירוע בטבע יש מאין

עבורנו הפקת אירועים בטבע עוסקת בחיבור ליופי הטבעי של המקום וביכולת ליצור אירוע קסום יש מאין. זאת בין אם מדובר בחתונה, בר או בת מצווה, אירוע עסקי, אירועי חברה, הפקת אירועים קטנים בטבע, הפקת אירוע המוני, אירוע יוקרה וכו'. המטרה מושגת על ידי הדגשת יופיו הפשוט של הטבע, המהווה בסיס ליצירת אירוע מיוחד במינו, בו הטבע, האדמה, הצמחים, השמים והאוויר הצלול מעניקים פלטפורמה מרהיבה שאף אולם ותפאורה מלאכותית לא יכולים להתחרות בה.

לצפיה במוצרים לחצו כאן

הפקה מקצועיות רב תחומית

 

כל מי שניסה להרים אירוע בטבע יודע שמדובר במשימה כלל לא פשוטה, הדורשת מיומנות וידע מקצועי רב תחומי. הידע והיכולות שלנו מבוססים על ניסיון רב בתחום, על אנשי מקצועי מיומנים וגישת התנהלות שלא מעגלת פינות. שלא כמו באולם או גן אירועים, כל אירוע שאנו מפיקים מתקיים בשטח טבעי ללא תשתיות, ויש לנו את הכלים להפכו ליום אחד למתחם אירועים קסום, נעים ונוח.

 

ניהול יסודי לכל פרטיו

המקצועיות של חברתנו בהפקת אירועים בטבע באה לידי ביטוי בגישת ניהול ועבודה מוקפדת ויסודית, הבוחנת כל תרחיש אפשרי ואינה מותירה מקום לטעויות או להשפעתו של כוח עליון. לכן אנו בוחנים כל אירוע לגופו על מאפייניו וצרכיו המיוחדים, המקום והשעה בו הוא יתקיים ומזג האוויר הצפוי. כל זאת במטרה להעניק לכם אירוע מושלם העונה בדיוק על ציפיותיכם, שישמח את כם ואת האורחים שלכם וישלח את כולם הביתה עם חיוך וזיכרונות טובים.

 

להפקת אירועים בטבע

 

להפקת אירועים בטבע, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חוצות הכפר שבמושב קדרון בטלפון 052-876-6660 או במייל tsoofarm@gmail.com