הפקת אירועים מיוחדים בטבע

Posted in מאמרים - 23 בינואר 2019 - 0 Comment

חברת חוצות הכפר מתמחה בתחום הפקת אירועים מיוחדים בטבע באופן מקצועי, מקיף ויעיל. לחברתנו יש את המיומנות, הידע והיכולות להפקת כל סוג של אירוע מיוחד בטבע, בין אם פרטי או עסקי, בכל קנה מידה ובכל רמה של מורכבות.

 

הפקת חתונות מיוחדות בטבע

לצפיה במוצרים לחצו כאן

עימנו תזכו להפקת חתונה מיוחדת בטבע קסומה ומרגשת, אשר הטבע העוטף אותה יעניק מיקום אותנטי ומרהיב ביופיו לטקס חופה וקידושין. כאמור, יש באפשרותנו להפיק כל סוג של חתונה, בכל קנה מידה ובכל קונספט מבוקש: חתונה אינטימית וכפרית, חתונת יוקרה גדולה ומפוארת, חתונת שישי בצהריים, חתונה בחמישי בערב, חתונת קיץ, סתיו, אביב או חורף וכו'.

 

הפקת בר או בת מצווה

אין כמו מתחם גדול ומרווח בטבע עבור הפקת אירוע בר או בת מצווה. במתחם הזה לילדים המוזמנים יש את כל השטח הנחוץ לפריקת אנרגיה, לרוץ ולשחק. כמו כן, אנו נדאג להפיק עבורכם בר או בת מצווה בכל קונספט מבוקש. כך למשל, תוכלו לתכנן אירוע על טהרת דוכני מזון של נקניקיות, המבורגרים, צ'יפס, ופל בלגי, מפלי שוקולד ועוד.

 

הפקת אירוע עסקי

 

לא אחת חברות ועסקים מבקשים לצאת מהקופסה ולהפיק אירוע מיוחד, שונה מהרגיל.

אם גם אתם רוצים להפיק אירוע עסקי שונה יש לנו יש את המקום והכלים הדרושים. אנו מפיקים כל סוג של אירוע עסקי בכל גודל ובכל רמת מורכבות. בין אם מדובר באירוע חברה, השקה, מסיבה וכדומה – נדאג להפיקם באופן המקצועי ביותר עם טיפול בכל פרט ובלי להותיר דבר ליד המקרה.

 

מפיקים עוד מגוון אירועים

 

מלבד האמור לעיל, אנו מפיקים עוד מגוון סוגי אירועים פרטיים ועסקיים. כך למשל, יש לנו את הניסיון והכלים להפקת ימי הולדת, ברית מילה, חינה, מסיבות סוף שנה ופגישות מחזור. כמו כן נוכל להפיק רייב גדול, פסטיבל, מסיבת ריקודים המונית, אירוע קהילתי ועוד.

 

הפקת אירועים מיוחדים בטבע

 

לשירותי הפקת אירועים מיוחדים בטבע ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חוצות הכפר שבמושב קדרון בטלפון 052-876-6660 או במייל tsoofarm@gmail.com.