מתמחים בהפקת חתונות בטבע

Posted in מאמרים - 23 בינואר 2019 - 0 Comment

הפקת חתונה בטבע יכולה להעניק לכם אירוע קסום שכולם יזכרו לטובה. מנגד, חשוב להבין כי הפקת חתונות בטבע איכותיות ומוצלחות אינה עניין פשוט והיא דורשת הרבה מאוד הבנה, מיומנות ויכולות מקצועיות. עם חברת חוצות הכפר שבמושב קדרון הפועלת בתחום כבר שלוש עשרה שנה, תזכו בשירותי הפקת אירועים בטבע חתונה ברמה מקצועית גבוהה ביותר. האיכות שלנו ניכרת בכל היבטי ארגון החתונה, החל מבחירת מקום, דרך עיצובו ועד למקומות חניה מוסדרים. כל זאת עם שירות אישי ואדיב ועבור מחירים הוגנים במיוחד.

הפקות שמבינות בטבע

למידע נוסף לחצו כאן

בהיותנו בני מושב החיים ונושמים טבע, ומתמחים כמובן בהפקת אירועים, יש לנו את ההבנה והכלים ללקיחת שטח פתוח ריק משתיות ולהפיכתו למתחם חתונה קסום, נעים, נוח ובטוח. זהו מתחם השם גדש על העצמת יופיו של הטבע, אשר מעניק לאירוע אווירה ייחודית וקסומה שאף תפאורה בעולם לא יכולה לחקות.

 

הפקות מקצועיות בכל רמת מורכבות

 

הידע והניסיון שלנו בתחום הפקת חתונות בטבע מאפשרים לנו להתמודד עם כל מצב ואתגר בכל רמת מורכבות ומספר מוזמנים. יש לנו את הכלים וכוח האדם הדרושים כדי לקחת שטח נטול תשתיות ולהפכו ליום אחד למתחם חתונה העונה במדויק על נתוני וצרכי האירוע. המתחם מתמזג עם הטבע העוטף אותו ומאפשר התנהלות שוטפת ומקצועית, החל מחניית אורחים נגישה וקרובה, לאספקת חשמל סדירה, פתרונות קירוי יעילים, ארגון חדרי שירותים, סידור ועיצוב שולחנות, חופה מרהיבה, רחבת ריקודים מרווחת וכו'. בין אם מדובר בחתונה אינטימית של עשרות אנשים או אירוע גדול של מאות מוזמנים, יש לנו את הניסיון והיכולות להפיקו באופן המקצועי והטוב ביותר.

 

מענה שלם לכל צורך

 

כאמור, ההתמחות שלנו בהפקת אירועים וחתונות בטבע מאפשרת להעניק לכל זוג מענה שלם לחלומות, לרצונות ולצרכים. לשם כך נדאג תחילה לפגוש אתכם, להקשיב לחזונכם אודות האירוע  ולהבין ביחד עמכם כיצד לתת לרעיון המופשט ממשות. בין אם יש צורך בגישה לבעלי מוגבלויות, הקרנת קליפים על מסך גדול, ארגון במה להופעה, חגיגה עד אור הבוקר ועוד – אנו  נדאג להגשים את חלומכם וכל שלכם נשאר לעשות הוא ליהנות ממאורע של פעם בחיים ולקצור מחמאות.

 

הפקת חתונה בטבע במחיר משתלם

 

להצעת הפקת חתונה בטבע מחירים משתלמים וביצוע מקצועי חסר פשרות, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חוצות הכפר שבמושב קדרון  בטלפון 052-876-6660 או במייל tsoofarm@gmail.com.